Friday, March 29, 2013

Majlis Kesyukuran Dan Sambut Menantu

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum semua...

Wah sudah lama rasanya saya tak update entri di blog ni. Kalau refer catatan terakhir sekitar bulan Febuari yang lalu. Maklumlah saya agak sibuk menyesuaikan diri dengan kehidupan baru sebagai isteri. Alhamdulillah kehidupan saya bahagia disamping suami dan keluarga mertua cuma kadang-kadang teringatkan keluarga di kampung lebih-lebih lagi memikirkan kedua ibu bapa yang semakin tua dan sering sakit-sakit.

Hari ni saya nak menulis tentang Majlis Kesyukuran Dan Sambut Menantu yang diadakan pada 9 Jun 2012 di kampung saya Kg. Kebayau Telipok Kota Kinabalu Sabah. Majlis ini adalah untuk meraikan perkahwinan saya dan adik saya dan diadakan serentak. Syukur alhamdulillah majlis berjalan lancar dan terima kasih kepada saudara mara yang hadir termasuk saudara mara sebelah suami dari Brunei yang sudi datang.

Di sini saya sertakan beberapa gambar sekitar majlis tersebut.  






No comments:

Post a Comment