Friday, March 29, 2013

Nurisma Hani


Hah yang ni pula anak buah kesukaan saya...saya ada ramai anak buah 23 orang semuanya kalau tak salah. Saya sayang semua anak buah saya dan sangat rapat dengan mereka tapi this is my favourite niece...nama dia Nurisma Hani. Kalau kawan-kawan nak tahu dia ni dilahirkan tak cukup bulan (premature). Waktu tu memang sangat menyedihkan sebab dia lahir beratnya hanya beberapa gram sahaja, rupanya pun tidak menampakkan ciri-ciri bayi yang normal. Tetapi alhamdulillah syukur pada Allah yang mengurniakan kesihatan pada anak buah saya ini. Bukan setakat itu saja, Allah juga mengurniakan kepintaran, kepetahan dan kepandaian padanya. She is so special...it's a miracle to see her growing up like a normal child. Semoga dia membesar menjadi anak yang berjasa dan berbakti pada kedua ibu bapanya, semoga dia beroleh kejayaan dan kebahagiaan dalam hidup dunia dan akhirat...amin ya Allah.

No comments:

Post a Comment