Friday, January 16, 2015

PART 3: THROWBACK: Cuti-Cuti Cinta @ Sunway Lagoon

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum.

Part 3: Sambungan dari SINI.

Selepas 1 malam di Bukit Bintang KL, kami berpindah pula ke Hotel di Sunway Lagoon. Di sini pun kami bermalam 1 malam juga. Memang cukup puas hati bilik hotelnya luas, cantik, bersih dan lengkap dengan semua kemudahan. View pun menarik menghadap Sunway Lagoon Waterpark yang cantik menarik tertarik tu da boom lah memang kelas haaaa.

Kat sini Sunway Lagoon kami memang sangat enjoy. Semuanya serba serbi tip top a very electrifying closure for our honeymoon.

Hotel ni kami stay memang malatoooppp


View From The Room




 

 

 



 

 





Buat Temporary Tattoo yaiiii aku pun ada juga hehehe







Macam-macam aktiviti kitorang dalam SL tu semua ada swimming, buat tatu, naik jambatan, masuk theme park just name it tapi yang extreme kami tak buatpun hohohoo tau takuuttt! Tapi sayangnya gambar kami swimming tak ada sebab dua-duapun sibuk berendam dalam pool tu tak ada orang nak snap.

Gayat naik jambatan ni tau









Haaa yang gambar-gambar di bawah ni haiwan-haiwan yang ada di dalam Wildlife Park hmmm jangan main-main di sini pun ada Wildlife dah macam zoo pula thumbs up!






























Sebelah malam pula kami menghabiskan masa cuci mata di Sunway Pyramid dan Sunway Mall tengok orang main ice-skating, nongkrong dan makan-makan.






 The next day berakhirlah percutian bulan madu kami. Selepas sarapan kami bergegas ke airport flight balik ke KK pagi dah lupa pukul berapa tapi sebelum tengahari. Memori yang indah untuk honeymoon kami selama lebih kurang 6 hari syukur selamat pergi dan balik Alhamdulillah.


No comments:

Post a Comment