Tuesday, March 27, 2018

Kahfi 2 Years Birthday Party - Part 2

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum.


Jom tengok gambar-gambar lain sekitar majlis harijadi Kahfi hari tu. Pictures with neneks, the crowds and makan time.

with nenek boy and nenek girl

with nenek girl.....muahhh saaaaayang nenek


Anak-anak buah

anak-anak buah

anak-anak buah

the beautiful ladies in HK family
the handsome guys in HK family
   



dengan adik-adik ipar 

my bff cousin & her son



  

Sesi mengosongkan candy buffet....mari-mari lelong lelong tapau jangan tak tapau; aku dengan muka comot confident cantik huahuahua hahahaa.  





aku sedang memanggil-manggil....mari mari pilih pilih tapau tapau hahaha












  




Yang ni pula sesi makan part yang paling dinanti-nantikan semua yihhaaaa jom makan....Bismillahirrahmanirrahim...Allahummabariklanafimarozaktanawakinaazabannar...Aamiin Tapi sebelum tu kita baca doa selamat dulu....lead by my adik ipar Samri thank you Sam.

my adik ipar Samri leading the recital of Doa Selamat








































Selepas makan; acara-acara sampinganpun dimulakan as per above programme. Acara pertama ialah jawab soalan kuiz. Sebanyak 3 set soalan kuiz yang berkisar tentang Kahfi dan sejarah Kampung Sengkurong. Namun daripada awal acara, pertandingan pakaian tercantik kanak-kanak dan dewasa sudahpun dinilai oleh juri professional huhuuu siapa lagi kalau bukan hakak dan abang sayangnya (diadili sepenuhnya oleh mama dan babah birthday boy).

peserta pakaian tercantik kanak-kanak

peserta pakaian tercantik remaja
Pakaian tercantik dewasa pula diadili secara rahsia hehehe (surprise sebenarnya ni tak ada dalam program) huhuuuu. 

Seterusnya acara pertandingan mewarna kanak-kanak. Ada dua kategori iaitu bawah 6 tahun dan bawah 12 tahun. Semangat dorang ni mewarna sampaikan Kahfi pun excited ikut mewarna. Good boy...si pintar mama.









Antara hasil peserta-peserta mewarna; comel-comel belaka:












haaaaa yang ni kerja birthday boy hehehe
Manakala acara Game pula disponsor oleh adik-adik ipar, thanks all. Ada 3 game yang disediakan iaitu Cup Flip, Eating Relay (Makan berganti-ganti) dan Blow This-Moving On Up-Cup Collection-Yank Me.









Video game2 ni boleh ditonton dari my ig as link below:


Hadiah-hadiah untuk pertandingan pakaian tercantik, kuiz, mewarna dan game sudah kami sediakan lebih awal. Untuk game material semuanya disediakan oleh adik-adik ipar, thank you semua. 



















Ini pula acara penyampaian hadiah; gambar-gambar kebanyakan dah delete sebab dah post di ig so I just share the link here; feel free to click from the link below yaa...thank you.




https://www.instagram.com/p/BdaaKALA-SyI6fHifeq6fhTV7QbItL2C_X24ZE0/?taken-by=krisyayusmira pemenang pertandingan pakaian tercantik untuk semua kategori


Congratulations....tahniah semuanya. Thank you so much kerana begitu sporting menyertai semua acara dan games; we really appreciate it. Hopefully tahun depan dapat berkumpul lagi seluruh keluarga dan arrange acara-acara yang lebih menarik in shaa Allah.

Thank you again guys...you all ROCK! LOVE YOU ALL FROM THE BOTTOM OF OUR HEART; THE 3 OF US; Yus, Ain & Kahfi.

Sampai jumpa lagi....adioooosss!!!




No comments:

Post a Comment